دختر حسابدار در دام 4 شیطان‌صفت
اخبارروز-ایران و جهان
خبرهای گوناگون اجتماعی-فرهنگی و...

چند ساعت بعد آنها اتومبيل را جلوي ساختماني متوقف كرده و مرا به داخل يكي از اتاق‌ها برده و مورد اذيت و آزار قرار دادند. هر چه التماس كردم كه به من رحم كنند قبول نكردند. سرانجام پس از 3 روز يكي از آنها مرا با چشم بسته بيرون برده ودر نقطه‌اي به حال خود رها كرد.
تهران امروز: از 4 متهم به اذيت و آزار حسابدار يك رستوران در شمال تهران 3 نفر محكوم به اعدام و يكي از آنها از اين اتهام تبرئه شد.

روز 2 آذر امسال، دختري جوان به نام پونه به دادسراي جنايي تهران آمده و با حال نزاري گفت: چند شب پيش در حال برگشتن از محل كارم در شمال تهران يك ماشين پ‍ژو مقابلم توقف كرده و چند مرد مسلح از آن پياده شدند. اين افراد كه لباس موجهي بر تن داشتند با اسلحه مقابل من آمده و با معرفي خود به عنوان مامور در حالي كه به نظر مي‌رسيد مشغول هماهنگ كردن موضوعي هستند به وضعيت پوشش من ايراد گرفته و از من خواستند همراه آنها به مركز فرماندهي شان بروم.من كه وضع حجابم بد نبود از ترس سوار اتومبيل پژو شدم. چند ساعت بعد آنها اتومبيل را جلوي ساختماني متوقف كرده و مرا به داخل يكي از اتاق‌ها برده و مورد اذيت و آزار قرار دادند. هر چه التماس كردم كه به من رحم كنند قبول نكردند. سرانجام پس از 3 روز يكي از آنها مرا با چشم بسته بيرون برده ودر نقطه‌اي به حال خود رها كرد.

با ارجاع اين پرونده به پليس و در اولين استعلام از پايگاه‌ها اين كشف صورت گرفت كه اصلا پايگاهي با اين نام وجود ندارد و تمامي افرادي كه خود را مامور معرفي كرده بودند درواقع ماموران قلابي بوده‌اند كه قصد سوءاستفاده از اين عنوان را داشته اند.از طرفي به خاطر اينكه دختر جوان كه حسابدار يك رستوران بود با چشم بسته به محل جنايت انتقال داده شده بود هيچ سرنخي جز چند رقم از شماره پلاك خودرو اين افراد شرور در اختيار كارآگاهان نبود.

به همين منظور پليس براي دستيابي به متهمان تمامي اتومبيل‌هايي كه شماره پلاك آنها به اتومبيل مورد نظر شباهت داشت تحت كنترل قرار داده و سرانجام پس از چند هفته هر چهار متهم اين پرونده در اسلامشهر دستگير شدند.

با انتقال اين چهار جوان به اداره آگاهي يكي از آنها گفت: اسلحه‌اي كه دست ما بود تفنگ پلاستيكي بود و ما ابتدا قصد اذيت و آزار اين دختر را نداشته و فقط مي‌خواستيم او را بترسانيم.حتي قصد سوار كردن و ربودن وي را هم نداشتيم اما وقتي ديديم اين دختر خيلي ترسيده تصميم به دزيدن اوگرفتيم.بعد هم كه سوار ماشين شد باز به خاطر ترس زيادش فكري شيطاني به سرمان زد و نقشه تعرض به وي را طراحي كرديم.

با كامل شدن تحقيقات، پرونده به دادگاه كيفري استان تهران ارسال شد كه در تاريخ 17 بهمن، آخرين جلسه دادگاه در شعبه 77 و به رياست قاضي اكبر ساعي برگزار شد.

در اين جلسه، پونه بعد از شناسايي تمام متهمين مدعي شد كه فقط يك نفر از آنها، وي را مورد آزار و اذيت قرار نداده است.

متهمان نيز با انكار اتهام آزار و اذيت شاكي، مدعي شدند كه دختر جوان در كار قاچاق و عرضه مواد مخدر مخصوصاً شيشه بوده است و به خاطر مشكلاتي كه در اين زمينه با آنها داشته است، او را ربوده‌اند ولي اين ادعاي متهمين با به دست نيامدن دلايل مستند رد شد.

با پايان دادگاه قاضي ساعي گفت به زودي حكم متهمين را صادر خواهد كرد كه صبح امروزاين اتفاق افتاد و ميزان محكوميت متهمين اعلام شد:

-اعدام براي هر 3 متهم اصلي پرونده به اتهام تجاوزبه عنف.

14- سال حبس براي هر كدام از3متهم اصلي پرونده به خاطر شركت در آدم‌ربايي و سرقت خودرو.

- يك سال حبس به خاطر جعل عنوان مامور.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : چهار شنبه 4 اسفند 1389برچسب:,
ارسال توسط رضا
آخرین مطالب